תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

הדרך הנכונה לאיזון חיים עם סוכרת

בתחום הסוכרת, כפי שכולנו יודעים לומר, יש הרבה חידושים, המצאות ופתרונות טכנולוגיים שונים. לכן, במידה וגם אתם חולים בסוכר וחשוב לכם מאוד לשמור על איזון, כדאי שתדעו שיש היום פתרונות שונים שיוכלו לעזור לכם. למשל: משאבות אינסולין. מדובר על מכשיר רפואי חדשני ויעיל מאוד שממש פורץ דרך בצורה משמעותית ביותר בכל מה שקשור לטיפול בסוכרת. המכשיר הזה, שהוא קטן ביותר, משמש אותנו למעשה לחיקוי של פעילות הלבלב במצבו הבריא. הוא מאפשר לחולי סוכרת לנהל את רמות הסוכר שלהם בדם בצורה יעילה, מדויקת ותקינה. לכן, אם עוד לא ניסיתם זאת, כדאי שתיקנו לעצמכם משאבה כזאת עוד היום.

מה זו משאבה של אינסולין?

משאבת אינסולין היא מכשיר אלקטרוני המכיל מחסנית אינסולין ומזריק אותו לגוף באופן רציף ומדויק. תהיתם איך עובדות משאבות אינסולין ? האמת היא, שזה פשוט יותר ממה שאתם חושבים. משאבות כאלה עובדות על ידי צינורית דקה שמחוברת למעשה למט קטנה אשר מוחדרת מתחת לעור. המשאבה מאפשרת למטופל לשלוט על כמות האינסולין המוזרקת. זה קורה בכמה מישורים שונים: ראשית, ניתן לשלוט על הזרקת האינסולין לאורך כל היום ושנית, ניתן לשלוט על האינסולין גם בתגובה לארוחות ולפעילות גופנית. המשאבות האלה פועלות, כמובן, על פי תוכנית של טיפול אישי. הן מותאמות לכל מטופל על ידי אנשי הצוות הרפואי שמומחים בסוכרת, והתוצאה מדהימות. במסגרת התוכנית למעשה קובעים את קצב הדלפת האינסולין הבסיס ואת הכמות הנדרשת לפני הארוחות. בנוסף, ניתן לשנות את התוכנית באופן ידני בהתאם לצרכים ולשינויי באורח החיים.

היתרונות של שימוש במשאבות כאלה

זה לא במקרה שהיום עוד ועוד אנשים שסובלים מסוכרת בוחרים לקנות משאבות אינסולין. האמת היא, שמשאבות כאלה מביאות איתן לא מעט יתרונות משמעותיים. ראשית, אנחנו יכולים לשפר את איזון רמות הסוכר בעזרת משאבות כאלה. המשאבות מאפשרות לנו לתת אינסולין ברמה מדויקת יותר, אשר מותאמת לשינויים ברמות הסוכר במהלך כל היום. שנית, יש כאן גמישות ואוטונומיה מלאה. בעזרת משאבות אינסולין איכות החיים של חולי הסוכרת משתפרת מאוד. ניתן, בעזרת המשאבות האלה, גם להפחית את התסמינים של היפוגליקמיה. בעזרת משאבות כאלה אפשר להפחית את הזריקות כחולי סוכרת וניתן ליהנות מכל מה שש לטכנולוגיה המתקדמת להציע לנו. שימוש במשאבות כאלה מותאם לחולי סוכרת משני הסוגים, כלומר, גם למי שיש לו סוכרת סוג 1 וגם למי שיש לו סוכרת סוג 2.

איך מתחילים?

אם גם לכם נדמה שהאופציה של משאבות אינסולין יכולה להיות רלוונטית עבורכם, בהחלט כדאי לבדוק את הדברים מקרוב. אתם לא באמת צריכים לוותר על כך רק כי אתם לא יודעים איפה קונים משאבות כאלה או איך עושים בהן שימוש. כאן בדיוק נכנס לתמונה הצוות הרפואי שמטפל בכם. ראשית, היום הצוותים הרפואיים שמומחים בהתמודדות עם סוכרת מכירים את הטכנולוגיה החדישה ואת משאבות האינסולין. שנית, הם יוכלו לעזור לכם, להדריך אתכם ולהתאים את הטיפול בדיוק עבור המצב האישי שלכם. חשוב להבין שמידי פעם יש צרוך לעדכן את תוכנית האינסולין בעזרת המשאבות, אך זה עניין פשוט יותר. למעשה, אחרי שתתחילו גם אתם לעשות שימוש קבוע במשאבה כזאת, לא תבינו איך יכולתם לחיות בלעדיה. מעולם לא היה יותר קל לחיות עם סוכרת, כך שאין ספק שזה מומלץ בחום. כל עוד תשלבו בשימוש שלכם במשאבות גם אורך חיים בריא ובדיקות בהתאם לנדרש, אתם תראו שאיכות החיים שלכם תשתפר בצורה משמעותית ביותר.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x