תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

אל תעשו ביטוח לפני שתבצעו את הפעולה הזו

לכל אדם יש בממוצע 4-5 ביטוחים שהוא רוכש במהלך חייו. בין הביטוחים הנפוצים ביותר יש כמובן את ביטוח הבריאות, ביטוח דירה, ביטוח רכב ולצד אלה יש ביטוחים נוספים כמו משכנתא, נסיעות לחו”ל ואחרים. עלויות הביטוח עשויות להשתנות בהתאם לסוג הביטוח ולפרמטרים רבים ושונים. באמצעות השוואת מחירי ביטוח תוכלו לחסוך משמעותית בעלויות של כל סוג פוליסה שתצטרכו. בעידן הדיגיטלי תוכלו אפילו לבצע את הפעולה הזו אונליין, בקלות ובנוחות מהכורסא שלכם בסלון ובהשקעה שלא לא יותר מכמה דקות מזמנכם.

האם באמת ניתן לחסוך בעלויות הביטוח בצורה משמעותית?

ישנן דרכים רבות לחסוך בעלויות הביטוח כמו למשל: לצמצם את הסעיפים שאתם לא צריכים ולחסוך את העלויות שלהם וכמובן לבצע השוואת מחירי ביטוח. פעולה זו של השוואת המחירים תאפשר לכם לקבל הצעות מחיר שונות מחברות ביטוח שונות, להשוות את המחיר הטוב ביותר ביחס לפוליסה שאתם מקבלים ולבחור את המחיר הטוב ביותר מבחינתכם. חשוב לזכור שבהשוואת מחירי ביטוח לא מתייחסים בהכרח רק למחיר הזול ביותר אלא להיקף הפוליסה והמפרט שלה, שכן בין חברות שונות עשויים להיות נתונים שונים המשפיעים על מחירי הביטוח ולכן חשוב יהיה לאפיין בדיוק את סוג הביטוח שאתם צריכים.

אפיינו את סוג הביטוח שאתם צריכים:

על מנת לחסוך בעלויות הביטוח תצטרכו קודם כל לאפיין את סוג הביטוח שאתם צריכים ולהכיר את סוגי הכיסויים הרלוונטיים לאותו סוג ביטוח. לדוגמה: אנשים רבים אינם יודעים להבדיל בין ביטוח דירה לביטוח משכנתא. מבחינתם: אותו ביטוח שהם עושים במסגרת המשכנתא שהם לוקחים מהבנק נחשב לביטוח דירה לכל דבר. לא כך הדבר וצריך להכיר את ההבדלים בין סוגי הביטוחים. לדוגמה: ביטוח המשכנתא מורכב מביטוח מבנה וביטוח חיים, המכסים את יתרת המשכנתא לבנק בכל מקרה של פגיעה בנכס כתוצאה מתאונה, כוח עליון, פיצוץ צנרת וכד’, או כאשר נוטל המשכנתא נפטר ואינו יכול להחזיר את יתרת המשכנתא לבנק. במקרה כזה חברת הביטוח תכסה את יתרת המשכנתא בהתאם לתנאי הפוליסה. ביטוח דירה לעומת זאת, עשוי להיות מורכב מביטוח מבנה וביטוח תכולה. במסגרת ביטוחים אלה ניתן יהיה לכסות גם את תכולת הבית וכן מתקנים ותשתיות של המבנה שאינם מכוסים בדרך כלל בביטוח המבנה של המשכנתא כמו שערים, מערכות סולריות, מרפסת ועוד. על ידי השוואת מחירי ביטוח דירה תוכלו לחסוך בעלויות ביטוח הדירה, כפי שתוכלו לעשות בכל ביטוח אחר.

שלמו רק על מה שאתם באמת צריכים:

פעולה נוספת שיכולה לעזור לכם לחסוך בעלויות הביטוח והיא חלק בלתי נפרד מהשוואת מחירי הביטוח בין החברות השונות הוא בדיקה של מפרט הפוליסה ומה היא מספקת לכם. לדוגמה: ייתכן ואתם משלמים על סעיף שאתם לא צריכים בכלל ואינו רלוונטי עבורכם. זה יכול להיות תקף בביטוח הבריאות ואפילו בביטוח נסיעות לחו”ל. השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו”ל למשל תגלה לכם סעיפים שונים שתוכלו לבטח את עצמכם בהם לפני הנסיעה שלכם לחו”ל כמו ביטוח ספורט אתגרי, ספורט חורף, ביטוח כבודה, ביטוח נגד גניבות ועוד. כלומר לא מדובר רק בביטוח הבריאות הרגיל המכסה טיפולים רפואיים בחו”ל במידת הצורך. אם אתם לא כוללים אטרקציות של ספורט אתגרי בטיול שלכם למשל אז אין צורך להוסיף סעיף זה לביטוח שלכם. אם אינכם לוקחים אתכם ציוד בעל ערך לא בהכרח שתרצו לבטח נגד גניבות ואם הטיסה היא בעוד כמה ימים לא תצטרכו ביטוח ביטול טיסה ככל הנראה.

בכל סוג ביטוח ניתן לחסוך על ידי הכרת האפשרויות העומדות בפניכם:

כאשר אתם מעמיקים את הידע שלכם בנושא הביטוח תוכלו לחסוך משמעותית בעלויות שלו. מעל 80% מהאזרחים בישראל פשוט לא מעמיקים את הידע שלכם בנוגע לפוליסות שלהם. הם פשוט עושים את הפוליסה שחברת הביטוח המליצה עליו מבלי להיכנס לעובי הקורה. בכך הם משלמים על מה שהם לא צריכים, לא משלמים על משהו שהם באמת צריכים וכמובן לרוב גם בוחרים באופציה יקרה יותר ומשלמים יותר. רבים אינם חושבים למשל כי השוואת מחירי ביטוח רכב תוכל לחסוך להם בעלויות הביטוח, אולם מדי יום בחברת רמי לוי ביטוח מוכיחים כי ניתן לחסוך משמעותית בעלויות ביטוח הרכב (וכל סוג ביטוח אחר) על ידי ביצוע של השוואת מחירים פשוטה באתר החברה.

השוואת מחירי ביטוח אונליין בקלות ובמהירות:

השוואת מחירי ביטוח באתר רמי לוי ביטוח מתבצעת בקלות ובמהירות. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הביטוח הרצוי ולמלא את הפרטים. מיד לאחר מכן תקבלו את הצעות הביטוח האטרקטיביות

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x