תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

השיטות הכי טובות לניקוי חלונות ומראות ללא סימנים

כאשר אנחנו רוצים לנקות את הבית שלנו, הרי שניקוי החלונות והמראות הוא חלק בלתי נפרד – תמיד נרצה לשמור על רמת ניקיון גבוהה, כך שנוכל לראות את ההשתקפות שלנו כמו שצריך וכמובן גם להשקיף מבעד לחלון ללא לכלוכים, טביעות אצבע וכדומה אשר חוסמים את שדה הראייה שלנו. לשם כך, עלינו לדעת כיצד לנקות את החלונות והמראות שלנו בדרך הטובה והיעילה ביותר, וזאת כמובן מבלי להשאיר סימנים. בדיוק לשם כך אנחנו כאן. בכתבה הבאה, החלטנו להסביר לכם על השיטות הטובות והיעילות ביותר לניקוי חלונות ומראות ללא סימנים, החל מניקיון יסודי עם מגבות נייר ועד לטכניקות מתקדמות לניקוי חלונות גבוהים.

טיפים כלליים לניקיון

רגע לפני שאתם מכינים מראש מגבות נייר – הרי שעלינו לדעת כיצד לנקות נכון. באופן כללי, כדאי לדעת כי מומלץ לנקות את החלונות לפחות 5-6 פעמים בשנה על מנת שנוכל למנוע הצטברויות של אבנית וצריבות, אם כי אצל רוב האנשים התדירות הנדרשת עבור ניקיון איכותי תהיה גבוהה הרבה יותר.

איזה ציוד נצטרך עבור ניקיון חלונות?

נוכל לעבוד עם “ספוג הפלא”, מים, סבון וכדומה – אך לעיתים הבסיס יעשה את העבודה, ולא נצטרך מעבר למגבות נייר וסבון איכותי. אולם, כדאי לדעת כי “ספוג הפלא” מוריד שאריות סיליקונים, שומנים קשים, דבקר וכדומה. חשוב מאוד להדגיש כי אם אין ברשותינו מגבות נייר עדינות או “ספוג הפלא” – מוטב שנלך בהקדם לחנות בקרבת מקום ונרכוש מחדש, ולא “לאלתר” עם אלטרנטיבות כמו סקוטש של כלים או נייר עיתונים, מאחר ואלו אינם עדינים מספיק עבור ניקיון של החלונות שלנו, והם אפילו עלולים לשרוט אותם. כדאי גם להשתמש בסמרטוט מיקרופייבר עבור ניגוב שהוא קל ותנודתי.

איך נוכל לשמור על המראה הנקי של החלונות לאחר שסיימנו לנקות?

באופן כללי, הצטברות לכלוך היא דבר טבעי ולכן לא נוכל למנוע לחלוטין את דעיכת המראה הנקי של המראות והחלונות שלנו לאחר שסיימנו במלאכה. אולם, נוכל להשתמש במעט חומר דוחה אבק על מנת לשמור על המראה הנקי לאורך תקופת זמן ארוכה יותר לאחר שסיימנו שכן, חומר זה עוזר לנו למנוע הצטברות אבק על החלון.

איך מסירים לכלוך קשה במיוחד?

בדיוק כמו שאנחנו מסירים מדבקה – כדאי לעבוד עם סכין גירוד ייחודי, שנועד עבור ניקיון של מראות וחלונות ואינו שורט את הזכוכית כמו סכין רגילה. נוכל לשלב סכין גירוד כזה ברוטינת הניקוי הרגילה שלנו, וכדאי לעבוד גם עם סבון כלים או לחילופין, עם מסיר שומנים.

כמה מילים לסיכום

כולם רוצים ליהנות מבית נקי, אך לא תמיד פשוט לנקות את המראות והחלונות שלנו מבלי שישארו סימנים – ולכן החלטנו להדריך אתכם על כך לאורך כתבה זו.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x