תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

עיצוב ביתי בסגנון כפרי 2024: רעיונות והשראה

סגנון עיצוב כפרי הוא אחד הסגנונות האהובים ביותר במהלך השנים האחרונות. כאשר נרצה לעצב את הבית שלנו בהשראת סגנון כפרי, נרצה לשים דגש על שילוב של חומרים ואלמנטים טבעיים – במטרה ליצור חלל חם, טבעי ומזמין ככל הניתן. זו בחירה נהדרת עבור משפחות עם ילדים, אך ניתן להגיד כי סגנון כפרי מתאים לכל מי שרוצה לעצב את הבית שלו בסגנון חמים ומזמין. במאמר הבא, החלטנו להציג לכם כמה רעיונות שתוכלו לקחת מהם השראה עבור עיצוב ביתי בסגנון כפרי בשנת 2024.

שלבו פרקט עץ

פרקט עץ בפני עצמו הוא בחירה מאוד שכיחה כאשר מדובר בעיצוב בתים – וזו אחת ההמלצות שלנו אם אתם מעוניינים לעצב את הבית בסגנון כפרי בצורה נכונה. פרקט מעניק לבית מראה חמים ואלגנטי – אך גם טבעי. מעבר לכך, יש מספר יתרונות לשילוב פרקט בבית:

• גמיש מבחינה עיצובית – ניתן להגיד כי פרקט מאוד גמיש מבחינה עיצובית. במילים אחרות – נוכל למצוא היום מגוון סגנונות שונים גימור שונים, ומגוון רחב עוד יותר של סוגי עץ שונים. בהתאם לכך, פרקט זו תוספת גמישה מבחינת עיצובית – כך שנוכל להתאים את הריצוף שלנו בבית לכל סגנון עיצוב. מומלץ בעיקר לשלב פרקט כאשר אנחנו מעצבים בהשראת הסגנון הכפרי, אך אם נרצה לשלב מספר סגנונות במקביל – עדיין נוכל לשלב פרקט ללא שום בעיה.

• בידוד איכותי – פרקט ידוע בזכות יכולות הבידוד שלו. הוא משפר את הבידוד האקוסטי בבית בצורה חסרת תקדים.

• עמידות – העמידות של הפרקט היא ללא כל ספק אחת מנקודות החוזקה העיקריות שלו. למעשה, פרקט איכותי בדרך כלל יהיה עמיד מאוד בפני בלאי לאורך השנים, כך שלצד התחזוקה הנכונה – בחירת הפרקט הנכון יכולה לשמש אותנו גם שנים קדימה.

למי עיצוב כפרי מתאים?

עיצוב כפרי מתאים בעיקר עבור בתים עם חללים גדולים במיוחד. הוא משתלב היטב בבתים מרווחים שנכנסת אליהם כמות די גדולה של אור, בין היתר מאחר ואותו שילוב אלמנטים דומיננטיים שהוא כל-כך אופייני לסגנון העיצוב הכפרי משתלב היטב עם בחירת גוונים חזקים שמכבידים באופן טבעי על החלל ובולעים אור.

על מה חשוב לשים דגש?

אם נרצה לעצב את הבית השראת סגנון העיצוב הכפרי, קודם כל נצטרך להשתמש ככל הניתן באלמנטים טבעיים. למעשה, סגנון העיצוב הזה ידוע בזכות חיבור הדוק לחומרים טבעיים, בדגש על עץ, לבנים ואבן. בין אותם אלמנטים שנוכל לשלב בבית על מנת להעשיר את הנימה העיצובית בו ניתן למנות קורות עץ חשופות, רצפות עץ ואפילו הדגשות אבן. כל אחד מהאלמנטים הללו יכול לשפר את התחושה שלנו בבית, ולעזור לנו ליצור תחושה אותנטית, של חמימות לחלל. עוד מאפיין שמבדיל את הסגנון הכפרי על פני סגנונות אחרים הוא שימוש בפיתוחים על גבי חזיתות שונות. לכן, נרצה גם לשדרג את החדרים ואת דלתות הארונות עם פיתוח יוצא דופן.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x