תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פתרונות לעסקים: טכנולוגיות חדשות בעולם הקירור והחימום

לא מעט עסקים במגוון תחומים שונים מחפשים אחר פתרונות קירור איכותיים, אך כמו כל תחום אחר – גם כאן הבחירה אינה פשוטה בכלל. ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בכתבה הזו, החלטנו להציג לכם מספר פתרונות איכותיים וטכנולוגיות חדשניות בעולם הקירור והחימום עבור עסקים, ולהסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת אודות פתרונות אלו.

חדרי קירור

חדרי קירור והקפאה אלו בעצם חדרים עם סביבה מבוקרת מבחינת הטמפרטורה שלהם, שנועדה להיות נמוכה בהתאם לצרכי המוצרים. חדרי קירור והקפאה כאלו הם חלק בלתי נפרד ממגוון תעשיות שונות, ובעיקר מתעשיית התרופות. בחדרים אלו נוכל למצוא מערכות קירור מסוגים שונים:

• טמפרטורה חיובית – מערכות קירור אלו נועדו לשמור מוצרים בטמפרטורה של בין 0 ל- 18 מעלות צלזיוס. בדרך כלל, נוכל לראות חדרי קירור המבוססים על מערכות כאלו בעיקר עבור מוצרים יבשים כמו פירות וירקות.

• טמפרטורה שלילית – מערכות קירור שטווח הטמפרטורות שלהן בדרך כלל יהיה בין 0 ל ל-מינוס 28 מעלות צלזיוס. ניתן לראות שימוש נרחב במערכות קירור כאלו עבור אחסון מזונות.

• הקפאה עמוקה – חדרי קירור עם מערכת קירור של הקפאה עמוקה בדרך כלל יהיו בטמרפטורה של בין מינוס 30 למינוס 40 מעלות צלזיוס

בין אם מדובר בסופר, בית מרקחת, מסעדה או כל סוג אחר של בית עסק שצריך לאחסן תרופות או מוצרי מזון, הרי שהדרישה לפי הנחיות משרד הבריאות היא כמובן להשתמש בחדרי קירור לשם כך.

מיזוג אוויר וחימום – מערכות vrf הן הפתרון הטוב ביותר

בתי עסק יצטרכו פתרונות איכותיים לא רק עבור אחסון המוצרים שלהם בהתאם לדרישות משרד הבריאות, אלא גם כאשר מדובר במיזוג אוויר וחימום. מהבחינה הזו, אין ספק כי מערכות vrf מציעות לנו את הפתרון הטוב ביותר. מערכות vrf  אלו בעצם מערכות מיזוג אוויר וחימום המבוססות על טכנולוגיה מתקדמת, שמאפשרת לאלו שמתקינים אותן לבצע התקנה של מספר יחידות פנימיות כאשר אלו מחוברות ליחידה חיצונית אחת.

מה היתרונות של מערכות אלו?

בשביל להבין מדוע מערכות vrf מהוות בחירה כל-כך טובה, חשוב להבין מה ההבדל בינן לבין מערכות מיזוג וחימום אחרות. למעשה, עד היום מזגנים היו בעיקר עיליים או לחילופין, מיני-מרכזיים. כתוצאה מכך, כל תצורה פעלה באופן עצמאי לגמרי. לעומת זאת, באמצעות טכנולוגיית vrf ניתן לעשות בדיוק את זה – לחבר בין התצורות השונות. נוכל לחבר מספר רב של מאיידים (היחידות שנמצאות בתוך הבית) ליחידה חיצונית במקביל. דמיינו מנוע אחד עוצמתי, שיכול לשלוט במקביל על כמה יחידות. התוצאה כאן היא כמובן חיסכון כספי משמעותי, ביצועים יעילים ואיכותיים הרבה יותר, וזאת לצד עבודה שקטה שכן, מערכות מיזוג אלו פועלות בשקט מופתי. כמובן שמערכות אלו גם מתחברות למערכות בית חכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x